دسته‌بندی نشده

۸۰ درصد قیمت پهپادهای کشاورزی تسهیلات پرداخت می‌شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۶

شبکه تلویزیونی کشاورز در راستای افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی در هفته جهاد کشاورزی رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در نشست هم‌اندیشی مدیران مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه با مدیران روابط عمومی سازمان‌های جهادکشاورزی استان‌ها، معاونت‌ها، شرکت‌ها و موسسات وابسته که به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، معاون امور رسانه‌های این مرکز ضمن بیان این مطلب گفت: زیرساخت‌های این شبکه تلویزیونی آماده و در مقطعی به صورت آزمایشی، فیلم‌های تولیدی از آن پخش شده است.

فاطمه زارعان بنی‌اسدی افزود: برخی از فیلم‌ها که قرار است از این شبکه تلویزیونی منتشر شود تولیدی و برخی آرشیوی و تکراری است.

وی اظهار داشت: برای تهیه مستمر فیلم‌های تولیدی و آرشیوی نیاز به همراهی استان‌ها، معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها داریم.

زارعان در همین حال از راه‌اندازی کمیته ملی روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برای تقویت و توانمندسازی روابط عمومی‌های بخش کشاورزی و استفاده از تجارب و توانایی‌های بخش خصوصی خبر داد.

وی ادامه داد: چارچوب و شیوه‌نامه این کمیته ملی آماده شده و از روابط عمومی استان‌ها می‌خواهیم نقطه نظرات خود را برای تقویت این شیوه‌نامه بیان کنند.

در این نشست، معاون امور ارتباطات و اطلاع‌رسانی این مرکز بر استفاده از بستر رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

برای دانش‌بنیان کردن روابط عمومی‌ها نیاز به پوست‌اندازی داریم

معاون اطلاع‌رسانی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: در این دوران، و در عصر اطلاعات، روابط عمومی‌ها به عنوان هنر هشتم، مهمترین رکن دنیای مدرن محسوب شده و با توجه به ضرورت دانش‌بنیان کردن فعالیت روابط عمومی‌ها‏، بدیهی است که روش‌های سنتی دیگر برای اطلاع‌رسانی جایگاهی ندارند و ضروری است با ایده‌پردازی، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و اجرای آن‌ها همپای سایر بخش‌ها از ابزارهای نوین برای انتشار اخبار مربوط به برنامه‌ها، سیاست‌ها و دستاوردهای بخش کشاورزی استفاده کنیم.

علیرضا واحدی‌پور افزود: همه به تغییر نگرش و پوست‌اندازی در به کارگیری از شیوه‌های نوین نیاز داریم به ویژه در شرایط کنونی که نیاز است در حداقل زمان و با بیشترین سرعت عمل در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم شریف گام برداریم.

وی در همین حال بر ارتقای کیفیت خبرها، عکس‌ها و فیلم‌ها برای قرار گرفتن در بسترهای مجازی تاکید ورزید.

دیدگاهتان را بنویسید